Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Stay Fit! la data de Joi Aug 07, 2008 11:14 am


        Mariko21
avatar

 Varsta Varsta : 29
Sex Sex : feminin
Localizare Localizare : Bucuresti
Popularitate Popularitate : 40
Puncte ZooZ Puncte ZooZ : 6651
Animalutul meu Animalutul meu : Pasaroi frustrat Nume PetSmotocel
PutereP 0
InteligentaI 2
ViataV 1
Numarul mesajelor : 6239
Respectarea regulilor :

Stay Fit: Fitness



Este bine ca exercitiile parcurse sa fie alternate la un anumit interval de timp, pentru a dezvolta muschii in mod armonios. Din acest motiv, in fiecare saptamana iti vom propune cate un set de exercitii!


Saptamana 1





Rasuciri de trunchi
Incepi asezat(a) in fund, cu genunchii indoiti si cu talpile lipite de podea. Mushii abdomibali sunt incordati. Partea superioara a trupului face un unghi de 45 de grade cu podeaua, iar bratele sunt intinse la 90 de grade. Folosind muschii oblici ai abdomenului, rasuceste-ti cat de mult trunchiul spre stanga, fara sa ridici talpile de pe podea. Ramai asa 1 secuna. Apoi repeta miscarea spre dreapta, optrindu-t din nou pentru o secunda. Repeta de 30 de ori!

Abdomene inversate

Stai culcat(a), cu abdomenul incordat. Mainile pe langa corp, palmele lipite de podea. Ridica-ti picioarele la un unghi de 45 de grade cu podeaua. Spatele ramane drept. Trage-ti genunchii spre piept, folosindu-te de muschii abdominali inferiori pentru a iti ridica putin soldurile. Ramai asa o secunda, apoi revino usor la pozitia initiala. Repeta de 30 de ori!



Atingeri de degete

Esti asezat(a) pe spate, cu abdomenul incordat. Ridica mainile si picioarele perpendicular pe corp. Folosind muschii abdominali superiori, ridica-ti partea de sus a corpului. Intinde degetele mainilor spre cele ale picioarelor pana cand umerii se ridica de la podea si abdomenul e incordat complet. Ramai asa o secunda, apoi intoarce-te la pozitia initiala. Repeta de 30 de ori!

http://www.zoozez.com Http://mariko21.wordpress.com http://www.facebook.com/profile.php?id=100000868572973 http://mariko21.hi5.com


2 Re: Stay Fit! la data de Joi Aug 07, 2008 11:16 am


        Mariko21
avatar

 Varsta Varsta : 29
Sex Sex : feminin
Localizare Localizare : Bucuresti
Popularitate Popularitate : 40
Puncte ZooZ Puncte ZooZ : 6651
Animalutul meu Animalutul meu : Pasaroi frustrat Nume PetSmotocel
PutereP 0
InteligentaI 2
ViataV 1
Numarul mesajelor : 6239
Respectarea regulilor :

Saptamana 2








Abdomene laterale

Aseaza-te pe podea cu fata in sus, genunchii indoiti, talpile lipite de sol si mainile la ceafa (a). Incordeaza abdomenul si ridica doar omoplatii (trunchiul trebuie sa ramana nemiscat). Mentine pozitia in timp ce duci umarul drept spre genunchiul stang (b). Revino spre centru, tinand omoplatii ridicati, si apropie umarul stang spre genunchiul drept. Coboara umerii pe sol si reia. Repeta de 30 de ori!

"Scandura"
Pozitia initiala: culcat(a) cu fata in jos, picioarele intinse si antebratele pe podea (a). Coatele trebuie sa fie aliniate cu umerii. Propteste-te bine in antebrate si in degetele de la picioare, incordeaza abdomenul si ridica trunchiul de la sol, tinand capul aliniat cu coloana vertebrala (nu lasa soldurile in jos) (b). Ramai asa timp de 15 secunde, apoi revino la pozitia initiala. Repeta de 30 de ori!




Semiabdomene
Aseaza-te in fund, cu picioarele perfect intinse inainte, trunchiul perpendicular pe sol si bratele intinse in fata (a). Inspira adanc, iar in timp ce expiri, lasa-te foarte usor pe spate, incordand abdomenul, pana ajungi cu umerii lipiti de podea (b). Fa o scurta pauza si inspira, apoi revino la pozitia initiala.

http://www.zoozez.com Http://mariko21.wordpress.com http://www.facebook.com/profile.php?id=100000868572973 http://mariko21.hi5.com



Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]




Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
creează un forum | © PunBB | Forum gratuit de suport | Contact | Semnaleaza un abuz | Creeaza un blog gratuit